Річний звіт Центру надання адміністративних послуг
Центр надання адміністративних послуг Подільської міської ради Подільського району Одеської області надає інформацію щодо роботи за 2024 рік:
- У вересні 2024 року був затверджений новий перелік адміністративних послуг, який включає 432 послуги;
- за рік працівниками ЦНАП було надано 5527 консультацій;
- 2887 заяв прийняли на отримання адміністративних послуг;
- з 18.05.2024 року по 16.07.2024 року до ЦНАП звернулось 2132 людини з приводу поновлення данних про військовий облік;
- 957 заяв на надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- 520 заяв на призначення пільги на придбання палива, у тому числі рідкого, скрапленого балонного газу для побутових потреб;
- 46 відмов надали суб’єкти надання адміністративних послуг;
- 108 постанов про адміністративне правопорушення відповідно до частини 1 статті 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення було складено працівниками ЦНАП;
- в березні цього року було передано інформаційний кіоск “Корсар 22М”, тактильні таблички надруковані шрифтом Брайля, IL-PL20-2 мобільний комплект для людей з вадами слуху з NIMH батареєю та приймач магнітних хвиль з навушниками від Благодійної організації “Благодійний Фонд “Загальна Справа” на безоплатній основі, що сприяє отриманню послуг людьми з вадами слуху та зору;
- з 23 грудня 2024 року з’явилась можливість користування онлайн-платформою “Розкажи мені”, яка надає можливість українцям отримати безкоштовну психологічну допомогу;
- з листопада в приміщенні ЦНАП розмістили інформаційний кіоск KOBLI, на якому можна скористатись платформою від Норвезької ради для отримання безоплатної правової допомоги;
- восени були проведені роботи з розширення території для паркування автотранспорту біля ЦНАП. Інші роботи по облаштуванню парковки будуть проводитись весною;
- з грудня місяця в ЦНАПі веде прийом фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб (вони допомогають людям зорієнтуватись, які послуги або допомогу можуть отримати такі люди);
- адміністратори ЦНАП взяли участь у тренінгу, який передбачав 6 особистих зустрічей, в рамках програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки від Міжнародної організації з міграції ООН, яке проводила Громадська організація “10 квітня”;
- адміністратори ЦНАП постійно приймають участь у вебінарах Міністерства соціальної політики України та Міністерства цифрової трансформації України;
- в листопаді на замовлення Міністерства цифрової трансформації України Товариство з обмеженою відповідальністю Соціологічна агенція “ФАМА” у співпраці із Програмою EGAP провела соціологічне дослідження “Цифрова держава vs ЦНАП: що обирають українці для отримання публічних послуг”.