Оптимізація обслуговування платників податків в Одеській області
З метою узгодження системи державних податкових інспекцій з адміністративно-територіальним устроєм, визначених постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів», Головне управління ДПС в Одеській області повідомляє, що відповідно до наказів ДПС України від 07.10.2024 № 742 «Про внесення змін до наказу ДПС від 04.02.2022 № 91» і № 747 «Про затвердження переліку державних податкових інспекцій», у зв’язку із затвердженням структури і штатного розпису ліквідовано 17 із 32 діючих ДПІ в Одеській області.
Для забезпечення якісного та своєчасного обслуговування платників податків, зокрема щодо отримання «Реєстраційного номера облікової картки платника податків»; «Відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору» та «Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта» можна звернутись у будь-який центр обслуговування платників як Одеської області, так і по Україні.
Решта послуг надаються за місцем реєстрації (проживання) юридичної чи фізичної особи, зокрема, у семи ЦОП Одеської ДПІ, двох ЦОП Белградської та Подільської ДШ, а також в ЦОП Березівської, Білгород-Дністровської, Ізмаїльської та Роздільнянської ДІЛ за адресами:
Окрім того, за наявності електронного цифрового підпису, платники податків можуть отримати послугу, сформувавши запит через електронний кабінет платника податків (cabinet.tax.gov.ua).
Порядок надання адміністративних послуг та зразки заповнення відповідних заяв розміщено на субсайті Головного управління ДПС Одеській області у розділі «Адміністративні послуги».