Подільська міська територіальна громада
Одеська область, Подільський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення Виконавчого комітету Подільської міської ради Подільського району Одеської області «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Подільської міської територіальної громади»

Дата: 05.06.2024 16:48
Кількість переглядів: 132

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Виконавчого комітету Подільської міської ради Подільського району Одеської області «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Подільської міської територіальної громади» підготовлено згідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308 (зі змінами).

 

І. Визначення проблеми

 

Зовнішня реклама завжди суттєво впливає на зовнішній вигляд населених пунктів, їх художньо-естетичне оформлення, а також виконує містобудівні та архітектурні функції. Належне розміщення засобів зовнішньої реклами в структурі забудови може суттєво підвищити естетичні якості навколишнього середовища населених пунктів та їх привабливість. І навпаки — безсистемне розміщення реклами без належного урахування оточення, характеру архітектури забудови, природного ландшафту, перенасиченість засобами різних форматів низької якості, самовільне розміщення рекламних засобів, естетична та технічна застарілість розміщених рекламних засобів знижують якість сприйняття середовища населених пунктів громади в цілому.

На сьогоднішній день Подільська міська територіальна громада потребує нового формування рекламно-інформаційного простору, в якому зовнішня реклама, як складова частина системи візуальних комунікацій та навколишнього середовища .

Даний проєкт рішення розроблено з метою формування системного підходу у напрямку підвищення ефективності використання території громади для розповсюдження зовнішньої реклами, забезпечення у процесі розміщення рекламних засобів розумного балансу комерційних інтересів та пріоритету збереження цілісності оточуючої забудови, з метою реалізації заходів з впорядкування розміщення та уніфікації засобів зовнішньої реклами, що розміщуються у межах громади, покращення вигляду рекламних засобів в середовищі громади, вирішення питання очищення громади від хаотичного розміщення об’єктів зовнішньої реклами тощо.

Зовнішня реклама суттєво впливає на загальний вигляд громади. Неналежне розміщення засобів зовнішньої реклами в структурі забудови громади може суттєво погіршити естетичні якості середовища.

Скорочення загальної кількості рекламних засобів, перехід до малоформатної реклами, очищення центральної частини, стандартизація та підвищення якості об’єктів зовнішньої реклами – такі вимоги поставлені сьогоденням.

 

Проблема:

Запропонований проект регуляторного акту націлений на вирішення проблеми:

  • відсутність комплексного і системного врегулювання порядку розміщення зовнішньої реклами на території населених пунктів Подільської міської територіальної громади;
  • самовільне встановлення рекламних конструкцій та порушення вимог діючого законодавства з боку суб’єктів підприємництва, що займаються рекламною діяльністю, та створення небезпеки для населення громади об’єктами зовнішньої реклами, встановленими з порушенням вимог до техніки безпеки;
  • відсутність ефективного контролю за розміщенням рекламних конструкцій;
  • не дотримання вимог щодо утримання в належному стані рекламних конструкцій;
  • відсутність платної дисципліни у суб’єктів підприємницької діяльності;
  • виконання основних вимог дозвільної системи у сфері господарської діяльності.

Зазначена проблема потребує державного регулювання господарських відносин, а саме прийняття проекту рішення «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Подільської міської територіальної громади», який буде базовим документом, що сприятиме створенню сучасного правового поля для подальшого розвитку рекламної сфери на території громади.

Причини виникнення проблеми:

За останні роки нормативно-правові акти, які регулюють сферу розміщення зовнішньої реклами в Україні, значно змінено та доповнено, а плата не відповідає реальній ціновій політиці в галузі зовнішньої реклами. У зв’язку з цим виникла потреба приведення нормативно правових актів органів місцевого самоврядування, які регулюють правила розміщення зовнішньої реклами, у відповідність до вимог чинного законодавства.

Відповідно до Закону України «Про рекламу» розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах провадиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами міської ради.

 

Основні групи, на які проблема справляє вплив:

 

Групи

Так

Ні

Громадяни

+

-

Органи місцевого самоврядування

+

-

Суб’єкти господарювання

+

-

у тому числі суб’єкти мікро підприємництва

+

-

 

Проблема, яка запропонована для врегулювання, в результаті прийняття регуляторного акту, є важливою для громади і не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки згідно з чинним законодавством потребує врегулювання на місцевому рівні і не вирішується за допомогою діючих регуляторних актів, оскільки жоден з них не містить норми, які регулюють порушені питання.

Проєкт регуляторного акта підготовлено відповідно до принципів державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, а саме: забезпечення доцільності, ефективності та прозорості щодо застосування норм для суб’єктів господарювання.

 

 

ІІ. Цілі державного регулювання

 

Основними цілями прийняття запропонованого регуляторного акта є:

а) встановлення єдиного порядку розміщення зовнішньої реклами на всій території Подільської міської територіальної громади;

б) вдосконалення процедури проведення демонтажу, обліку, зберігання демонтованих засобів зовнішньої реклами, в тому числі щодо приєднаних територій, визначеної чинними правилами розміщення зовнішньої реклами;

в) стимулювання розвитку підприємництва шляхом надання можливості суб’єктам господарювання встановлювати засоби зовнішньої реклами для розміщення реклами товарів та послуг на території всієї громади;

 г) збільшення надходжень до бюджету Подільської міської територіальної громади від суб’єктів підприємництва за рахунок сплати за тимчасове користування місцями розміщення засобів зовнішньої реклами;

д) покращення благоустрою населених пунктів громади.

 

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

 

1. Визначення альтернативних способів

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

Не дає можливості досягнення цілей щодо регулювання самовільного встановлення зовнішньої реклами та отримання коштів до місцевого бюджету

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акта

Забезпечує досягнення цілей щодо належного законного регулювання відносин між розповсюджувачами зовнішньої реклами та територіальною громадою. Забезпечує надходження платежів до місцевого бюджету, створює умови для розвитку діяльності в галузі реклами у правовому полі 

 

Альтернатива 1 не є прийнятною, оскільки залишається неузгодженість з вимогами чинного законодавства щодо порядку розміщення зовнішніх рекламних засобів та визначення  розміру плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів на території громади. Відповідно, запланованих цілей не буде досягнуто.

 

Застосування Альтернативи 2  упорядковує відносини із суб’єктами господарювання, що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами на об’єктах, які перебувають у комунальній власності територіальної громади та забезпечує досягнення цілей щодо визначення розміру плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів. Дасть можливість створити належні правові та організаційні умови для розвитку діяльності в галузі реклами на основі розширення конкурентних відносин, підвищення ефективності цивілізованих форм рекламного бізнесу.

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

 

Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Втрати місцевого бюджету щодо можливості вирішення соціальних проблем громади і благоустрій населених пунктів.

Невідповідність чинному законодавству.

Безконтрольне самовільне встановлення рекламних засобів.

Виникнення загрози для мешканців громади у разі встановлення об'єктів зовнішньої реклами із порушенням вимог законодавства.

Альтернатива 2

Впорядкування місць та встановлення постійного контролю щодо розміщення зовнішньої реклами.

Ефективне використання комунального майна громади.

Створення прозорого порядку розрахунку плати за

тимчасове користування місцем розташування рекламних

засобів, яке перебуває у комунальній власності громади.

Забезпечення належного контролю за кількістю конструкцій, їх технічним станом та своєчасним оновленням.

Покращення естетичного вигляду та благоустрою громади.

Збільшення надходжень до місцевого бюджету та спрямування отриманих коштів на вирішення соціальних проблем громади і благоустрій населених пунктів

Регулювання не передбачає створення нового органу місцевого  самоврядування (або нового структурного підрозділу діючого  органу). Витрати  для  надання послуг будуть здійснені в межах виділених асигнувань.

Часові витрати, пов’язані із

підготовкою відповідних

проектів рішень, оформленням дозвільної документації, здійсненням перевірки за виконанням регуляторного акта.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Прямі витрати відсутні.

Виникнення загрози для мешканців громади у разі встановлення об'єктів зовнішньої реклами із порушенням вимог законодавства.

Альтернатива 2

1. Розуміння політики у сфері розповсюдження зовнішньої реклами, яку проводить виконавчий орган міської ради.

2. Впорядкованість розміщення зовнішньої реклами на територіях Подільської міської територіальної громади.

3. Здійснення належного благоустрою на території Подільської міської територіальної громади

Відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

 

 

 

    52

52

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

 

 

 

100

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Дозволяє не сплачувати кошти за місця розташування рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності територіальної громади.

Немає можливості законно встановлювати об’єкти зовнішньої реклами.

Не враховано громадські та приватні інтереси.

Альтернатива 2

Спрощення та прозорість процедури оформлення документів дозвільного характеру у сфері зовнішньої реклами та скорочення строків їх отримання.

Прозоре та законне ведення бізнесу та розповсюдження зовнішньої реклами.

Чіткий контроль за розрахунками плати за розташування зовнішньої реклами.

Витрати згідно проведеного М-тесту та плати за розміщення зовнішньої реклами 355 520 грн.         

У зв'язку з відсутністю суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва, що підпадають під дію регуляторного акта, витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта, згідно додатка до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, не розраховувалися.

 

 

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Не вирішує проблеми. Цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті, проблема продовжує існувати

Альтернатива 2

4

Запропонований регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики.

Цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті повною мірою і проблема більше існувати не буде.

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Органи місцевого самоврядування:

При виборі даної альтернативи відсутня можливість регулювання відносин з розповсюджувачами реклами належним чином та в однаковому обґрунтованому правовому полі

Відсутні

Втрати місцевого бюджету від сплати за розміщення об’єктів зовнішньої реклами, які можна спрямувати на  вирішення соціальних проблем громади і благоустрій населених пунктів.

Невідповідність чинному законодавству.

Безконтрольне самовільне встановлення рекламних засобів

Громадяни:

Відсутні

Прямі витрати відсутні.

Виникнення загрози для мешканців громади у разі встановлення об'єктів зовнішньої реклами із порушенням вимог законодавства

Суб’єкти господарювання:

Дозволяє не сплачувати кошти за місця розташування рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності територіальної громади

Немає можливості законно встановлювати об’єкти зовнішньої реклами.

Не враховано громадські та приватні інтереси

Альтернатива 2

Органи місцевого самоврядування:

При виборі цієї альтернативи буде досягнуто цілі державного регулювання

Ефективне використання комунального майна громади.

Створення прозорого порядку розрахунку плати за

тимчасове користування місцем розташування рекламних

засобів, яке перебуває у комунальній власності громади.

Забезпечення належного контролю за кількістю конструкцій, їх технічним станом та своєчасним оновленням.

Покращення естетичного вигляду та благоустрою громади.

Збільшення надходжень до місцевого бюджету.

Спрямування отриманих коштів на вирішення соціальних проблем та на благоустрій населених пунктів громади.

Витрати пов’язані з організацією контролю за дотриманням затвердженого правил

Громадяни:

Поліпшення безпеки жителів громади. Отримання громадянами

інформації з належно встановленої зовнішньої реклами на території громади,

що не буде нести загрозу їх життю та здоров’ю.

Покращення благоустрою населених пунктів територіальної громади та місць розташування рекламних засобів

Спрямування отриманих коштів на вирішення соціальних проблем громади

Відсутні

Суб’єкти господарювання:

Спрощення та прозорість процедури оформлення документів дозвільного характеру у сфері зовнішньої реклами та скорочення строків їх отримання

Витрати на виконання обов’язків відповідно до затверджених правил

(355520 грн.)

 

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Альтернатива залишає все без змін, що унеможливлює видачу дозволів розповсюджувачам зовнішньої реклами та встановлення плати за неї згідно чинного законодавства.

Є неприйнятною з огляду на необхідність врегулювання зазначеної процедури

Відсутність надходжень до бюджету, неузгоджене встановлення зовнішньої реклами, зміна чинного законодавства

Альтернатива 2

Обрана альтернатива є найбільш

раціональним варіантом

урахування інтересів всіх

основних груп, на яких

проблема справляє вплив.

Цілі прийняття регуляторного

акта будуть досягнуті в повному

обсязі.

Альтернатива забезпечить:

  • створення єдиної цілісної, впорядкованої, структурованої та прозорої системи у сфері розміщення зовнішньої реклами на території Подільської  міської ТГ, яка б відповідала вимогам діючого законодавства;
  • затвердження чіткої зрозумілої процедури оформлення документів на розміщення зовнішньої реклами, усунення адміністративних бар’єрів під час здійснення підприємницької діяльності, що в свою чергу надасть можливість забезпечення розвитку ринку рекламних послуг;
  • створення прозорого порядку розрахунку плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, яке перебуває у комунальній власності громади;
  • забезпечення додаткових надходжень коштів до бюджету громади. 

Альтернатива дозволить укладати з розповсюджувачами зовнішньої реклами договори, справляти з них плату, а також надавати їм дозволи на встановлення зовнішньої реклами.

Наповнення бюджету зросте

 

На дію запропонованого

регуляторного акта можуть

вплинути зміни у законодавстві,

що призведе до внесення

відповідних змін до

запропонованого регулювання

або його скасування.

На досягнення мети регулювання

можуть впливати і економічні

чинники, зокрема, інфляційні

процеси, надмірне зростання

цін, зміни в оподаткуванні

тощо, що може зменшити

кількість отриманих дозволів на

розміщення зовнішньої реклами.

           

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

 

Зазначену проблему планується розв'язати шляхом затвердження прийняття проекту рішення «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Подільської міської територіальної громади».

Основні напрями реалізації удосконалення регулювання рекламних відносин на території населених пунктів територіальної громади спрямовані на досягнення мети, цілей і завдань запропонованого регулювання та представляють комплекс заходів, спрямованих на створення єдиного механізму отримання дозволу.

З метою врегулювання порядку розташування рекламних засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності на території Подільської міської територіальної громади, забезпечення прозорості правовідносин між органами місцевого самоврядування та суб'єктами господарювання в сфері розташування рекламних засобів зовнішньої реклами, забезпечення раціонального використання із збереження територій загального користування,   та визначення плати за право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності на території Подільської міської територіальної громади, з врахуванням методики розробленої Одеським національним економічним університетом, Департаментом житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин  Подільської міської ради Подільського району Одеської області, розроблено проект рішення «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Подільської міської територіальної громади»

Проект рішення встановлює такі механізми розв’язання проблеми:

  • ознайомлення фізичних та юридичних осіб з регуляторним актом;
  • забезпечення дотримання громадських, державних та інтересів суб’єктів підприємницької діяльності;
  • прийняття рішення на засіданні сесії міської ради;
  • оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку;
  • впровадження та виконання рішення виконавчого комітету;
  • проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення у порядку та строки, визначені законодавством (повторне, періодичне відстеження результативності).

 

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 

Кількість суб’єктів мікро підприємництва, на яких поширюється регулювання становить 52 одиниці, що складає 100 відсотків питомої ваги від загальної кількості. З яких 25 суб’єктів мікро підприємництва, що потенційно повинні виконати вимоги регулювання. Відповідно до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308, здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів мікро підприємництва (Тест малого підприємництва), додається.

 

 

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 

Дія запропонованого регуляторного акта буде тривати протягом терміну дії Законів України «Про рекламу»,  «Про благоустрій населених пунктів», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про адміністративні послуги», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Зміна терміну дії регуляторного акта можлива в разі коригування правових актів, на вимогу яких розробляється проект. У разі потреби, за підсумками аналізу відстеження його результативності, унесення змін до чинного законодавства України, до нього вноситимуться зміни. Термін набуття чинності регуляторним актом відповідно до законодавства розпочнеться після його офіційного оприлюднення.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

 

Для відстеження результативності дії регуляторного акта основними є такі показники:

 

 

Назва показника

Одиниця виміру

у 2024 році

у 2025 році

1

розмір надходжень до бюджету плати за розміщення зовнішньої реклами

грн.

21870,80

70517,4

2

розмір коштів, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язані з виконанням вимог акту

грн.

21870,80

70517,4

3

час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами

год.

1,5

1,5

4

кількість поданих заяв на розміщення зовнішньої реклами

шт.

12

13

5

кількість наданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами

шт.

12

13

6

кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання

осіб

52

52

7

рівень поінформованості суб’єктів про дію вказаного регуляторного акта

%

100

100

 

 

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

 

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися шляхом проведення базового, повторного та періодичного відстеження. Заходи з відстеження результативності зазначеного регуляторного акта.

Базове відстеження результативності регуляторного акту буде проводитись після набрання  чинності цим регуляторним актом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне відстеження здійснюється через рік після набрання чинності акту або більшості його положень, але не пізніше ніж через два роки з дня набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження результативності регуляторного  акта здійснюються раз на кожні три  роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності  цього акта.

Відстеження результативності запропонованого регуляторного акта буде здійснюватися шляхом використання статистичних даних та аналізу інформації щодо сум надходжень до місцевого бюджету, стану розвитку підприємництва в сфері розміщення реклами, кількості виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

 

 

 

Заступник Подільського міського голови

з питань діяльності виконавчих                                       Анатолій          КОРЧОВИЙ

органів ради       

 

Додаток до аналізу регуляторного впливу проекту рішення Виконавчого комітету Подільської міської ради Подільського району Одеської області «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Подільської міської територіальної громади»

 

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест) до проекту рішення Виконавчого комітету Подільської міської ради Подільського району Одеської області «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Подільської міської територіальної громади»

 

            1. Консультації з представниками мікро підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів мікро підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проводилися у період з 01.05.2024 року до 01.06.2024 року.

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Робочі зустрічі

(кожний суб’єкт господарювання має не менше 5 рекламних засобів)

Обговорено проблемні питання розміщення зовнішньої реклами та можливості їх вирішення шляхом прийняття запропонованого регулювання.

За результатами зустрічей та телефонних консультацій виявлено, що запропоноване регулювання сприймається суб’єктами господарювання

2

Телефонні та інтернет-консультації

35

Обговорено проблемні питання розміщення зовнішньої реклами та можливості їх вирішення шляхом прийняття запропонованого регулювання.

За результатами зустрічей виявлено, що запропоноване регулювання сприймається суб’єктами господарювання

           

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єкта мікро підприємництва:

  • кількість суб’єктів мікро підприємництва, на яких поширюється регулювання: 52 (одиниць);
  • питома вага суб’єктів мікро підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив: 100 (відсотків).

 

3. Розрахунок витрат суб’єктів мікро підприємництва на виконання вимог регулювання

 

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років *

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів мікро підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

-

-

-

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

-

-

-

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

-

-

-

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

-

 

-

5

Інші процедури

розробка ескізу з конструктивним рішенням рекламного засобу

за 1 кв.м. 

2500

2 750

(для нового обєкта

2 500,0;

для нових об’єктів на:

2-й рік -2 750,0;

3-й рік -3 025,0;

4-й рік -3 328,0;

5-й рік -3 660,0

 

6

Разом, гривень (1+2+3+4+5)

2 500,0

2 750,0

(для нового обєкта)

2 500,0;

для нових об’єктів на:

2-й рік -2 750,0;

3-й рік -3 025,0;

4-й рік -3 328,0;

5-й рік -3 660,0

 

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

25

25(щодо нових об’єктів)

25(щодо нових об’єктів)

8

Сумарно, гривень

62500

68750

381578

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів мікро підприємництва щодо виконання регулювання та звітування, гривень

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання (1 година)

 

48

 

48

48

 

10

Процедури організації виконання вимог регулювання:

подання повідомлення через ЦНАП (40 хвилин)

отримання рішення щодо можливості розташування / підтвердження відповідності розміщення зовнішньої реклами встановленим вимогам (1 година)

32,16

 

32,16

 

 

 

 

32,16

 

11

Процедури офіційного звітування

0

0

0

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

0

0

0

13

Інші процедури

0

0

0

14

Разом, гривень (9+10+11+12+13)

80,16
(на одного суб’єкта)

80,16

80,16

15

Кількість суб’єктів мікро підприємництва, що потенційно повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

25

25

25

16

Сумарно, гривень

2004

2004

10020

* в середньому дозвіл планується видавати строком на 5 років

 

4.Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів мікро підприємництва

 

Процедура регулювання суб’єктів мікро підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

4 год.

48 грн./год.

1

25

4800

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі камеральні, виїзні

1 год.

48 грн./год.

1

25

1200

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

0,5 год.

48 грн./год.

1

25

600

7. Інші адміністративні процедури

-

-

-

-

-

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

6600

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

33000

 

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів мікро підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів мікро підприємництва на виконання регулювання

62500

312500

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів мікро підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

2004

10020

3

Сумарні витрати мікро підприємництва на виконання запланованого регулювання

64504

322520

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів мікро підприємництва

6600

33000

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

71104

355520

 

 

Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для мікро підприємництва щодо запропонованого регулювання не передбачається.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних