ЩОТИЖНЕВА АПАРАТНА НАРАДА
Виконуючий повноваження Подільського міського голови Олег Албанський провів щотижневу апаратну нараду за участі заступників, керівників структурних підрозділів міської ради та комунальних підприємств.
На нараді обговорено поточний стан справ у різних галузях життєдіяльності громади. Присутні звітували про ключові напрямки своєї діяльності протягом минулого тижня.
Зокрема:
Всі комунальні підприємства працюють у штатному режимі. Працівникам КНП МОК «Чиста громада» погода вкотре додала роботи. Протягом вихідних днів виконувались роботи з посипки піщано-соляною сумішшю автошляхів, тротуарів, пішохідних переходів та зупинок громадського транспорту. Поряд з цим, продовжуються роботи з благоустрою громади.
Фахівцями Департаменту ЖКГ, архітектури та земельних відносин опрацьовуються заяви та звернення від мешканців. Також проведено рейдові перевірки щодо дотримання правил благоустрою, за результатами яких складено 12 приписів.
Всі заклади освіти працюють згідно плану роботи.
Департамент соціальної, сімейної політики та охорони здоров’я продовжує здійснювати прийом громадян. На минулому тижні до соцзахисту звернулося понад 270 осіб з приводу консультацій по призначенню державних виплат.
Центр надання адміністративних послуг працює у звичайному режимі.
За інформацією Управління економічного розвитку та інвестицій, громадський транспорт загального користування працює згідно графіків руху. Продовжуються і спільні рейдові перевірки із Подільським районним управлінням поліції та відділом інспективно-адміністративного нагляду за санітарним станом та благоустроєм громади Департаменту ЖКГ щодо заборони торгівлі у невстановлених місцях. Триває робота і з розширення існуючих партнерств для сприяння розвитку громади.
Заклади охорони здоров’я працюють штатно. До Центру первинної медико-санітарної допомоги побільшало звернень від пацієнтів із захворюваннями на грип та ГРВІ (особливо дітей шкільного віку).
За результатами наради керівникам структурних підрозділів міської ради та комунальних підприємств були дані відповідні доручення.