Проєкт «Твій ГСЦ МВС» - зворотній зв’язок з клієнтами!
Проєкт «Твій ГСЦ МВС» передбачає залучення громадян до оцінки рівня якості наданих державних послуг сервісними центрами МВС. Оцінювання проводиться через Telegram-бот, оскільки саме він є потужним каналом для комунікації з клієнтами.
Як оцінити якість роботи сервісних центрів МВС?
Не більше хвилини і веб платформа «Твій ГСЦ МВС» врахує всі ваші коментарі. Для цього потрібно зробити лише кілька кроків:
- отримати послугу в сервісному центрі МВС;
- відсканувати QR-код «Твій ГСЦ МВС»;
- дати відповіді на 5 запитань для формування відгуку;
- у разі виникнення зауважень, пропозицій чи побажань натисніть кнопку «Повідомлення до ГСЦ МВС»;
- напишіть повідомлення та натисніть кнопку «Надіслати повідомлення».
Опрацювання відгуків розглядаються в режимі реального часу. Зворотній зв’язок із клієнтами відбувається миттєво. За результатами оцінювання громадян, покращення у роботі сервісних центрів МВС відвідувачі можуть відчути й побачити навіть у день звернення.
*Звертаємо Вашу увагу, якщо опитування почато, то у вас є 10 хвилин аби його завершити. Після того, як сплине час відновити опитування буде неможливо. Для відправки оцінки рівня задоволеності обслуговуванням сервісними центрами МВС потрібно буде ще раз сканувати QR-код.