Під головуванням виконуючого повноваження Подільського міського голови Олега Албанського відбулась чергова оперативна нарада за участі керівників структурних підрозділів міської ради та комунальних підприємств.
Під головуванням виконуючого повноваження Подільського міського голови Олега Албанського відбулась чергова оперативна нарада за участі заступників, керівників структурних підрозділів міської ради та комунальних підприємств, в ході якої обговорено низку важливих питань життєдіяльності громади.
Всі ми стали свідками, як ворог біснується від поразок на фронті та б’є по критичній інфраструктурі України. Тому усі комунальні підприємства громади працюють не лише у штатному, а і посиленому режимі та готові до будь-якого розвитку подій. Як зазначив очільник громади, безперебійне надання комунальних послуг - у пріоритеті, адже мова йде про безпеку та комфорт населення.
Про головне:
-Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин працює у штатному режимі. Працівниками опрацьовуються всі заяви та скарги від жителів.
- КВЕП «Подільськводоканал»: перебоїв із водопостачанням на минулому тижні не виникало. Всі заявки мешканців оперативно виконуються.
-КВЕП «Подільськтеплокомуненерго»: котельні повністю готові до початку опалювального сезону. Днями розпочинаються гідравлічні випробовування теплових мереж, жителі будуть завчасно проінформовані.
-КО «Благоустрій»: працівниками підприємства щоденно прибираються вулиці, площі та зони відпочинку. Побутові відходи та опале листя вивозиться на міське сміттєзвалище, де здійснюється його рекультивація. Роботи з благоустрою тривають і у с. Липецьке.
-ПСКП «Меморіал-Сервіс» продовжує утримувати у належному санітарному стані кладовища громади.
-ПП «Курінь» та ПП «Городок-КВП» працюють у звичайному режимі. Виконуються планові ремонтні роботи під’їздів та покрівель багатоповерхівок, а також прибирання на закріплених територіях.
-Управління освіти і гуманітарної політики: згідно Розпорядження Начальника Одеської обласної військової адміністрації Максима Марченка, з 11 жовтня, до окремого розпорядження, всі заклади освіти працюють з використанням технологій дистанційного навчання. Усі заходи, які були заплановані до Дня Захисників та Захисниць України перенесено.
-Управління економічного розвитку та інвестицій щоденно контролює графік роботи громадського транспорту загального користування. На маршрути виходять 15 автобусів. Також спільно із Подільським районним управлінням поліції здійснюються рейдові перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у невстановлених місцях. Продовжується і співпраця із Подільським міськрайонним центром зайнятості щодо працевлаштування внутрішньо переміщених осіб.
-Департамент соціальної, сімейної політики працює у штатному режимі. Ведеться прийом громадян, проводяться консультації. Також продовжується робота із внутрішньо переміщеними особами, яких у громаді зареєстровано 1955.
-Працівники Центру надання адміністративних послуг проводиться робота по опрацювання заяв для виплати компенсації витрат власникам житла, які безкоштовно прихистили у себе вдома внутрішньо переміщених осіб із постраждалих від війни регіонів.
-Заклади охорони здоров’я працюють у штатному режимі. Лікарі Центру первинної медико-санітарної допомоги збільшуватимуть кількість виїзних прийомів до сіл громади через сезонний спалах захворюваності.
По завершенню апаратної наради виконуючим повноваження Подільського міського голови було надано ряд доручень керівникам структурним підрозділам міської ради.
Також на нараду був запрошений керівник Подільського відділу АТ «Ощадбанк» Микола Кравченко, який ознайомив присутніх із новою державною програмою «єОселя» під 3% річних. В рамках програми доступної іпотеки «єОселя» українці отримають можливість придбати житло в кредит під 3% (для соціальних груп) або 7% річних з мінімальним початковим внеском 20% та строком кредитуванням до 20 років. Однією з головних переваг програми «єОселя» є те, що процентна ставка буде залишатися фіксованою протягом усього кредитного періоду. Ця інформація буде донесена усім працівникам комунальної, соціальної сфери та освітянам.