Передати покази лічильника легко та швидко через чат-бот ДТЕК Одеські електpoмережі у Viber та Telegram!
Настав час передачі показів лічильника. Для того, щоб всі клієнти мали змогу вчасно та в зручному форматі передавати покази, в ДТЕК Одеські електромережі функціонують дистанційні канали та онлайн сервіси. Серед них – чат-бот у Viber та Telegram. З його допомогою можна швидко, не виходячи з дому, передати покази лічильника, скориставшись лише інтернетом та смартфоном, планшетом, ПК або ноутбуком. Також передати покази лічильника можна за допомогою IVR-меню кол-центру, через особистий кабінет чи спеціальну форму на сайті. Кожен сервіс працює в режимі 24/7.
Щоб швидко та легко передати покази лічильника, ДТЕК Одеські електромережі рекомендує всім побутовим клієнтам скористатися чат-ботом у Viber та Telegram. Період передачі показів − з 30 числа поточного місяця до 3 числа наступного. Онлайн сервіс заощаджує час та виключає необхідність відвідувати офіси компанії, що зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного часу.
«ДТЕК продовжує розвивати електромережі, використовуючи сучасні цифрові технології та спираючись на принципи сталого розвитку. Наша мета – надавати українцям якісні послуги з електропостачання європейського рівня. В липні ми оновили чат-бот в Viber та Telegram, Основний функціонал залишається незмінними, окрім спрощення дій клієнта для передачі показів лічильника. Відтепер не потрібно вводити кількість зон лічильника, адже бот автоматично визначає тип лічильника клієнта за його особовим рахунком. Також бот покаже попередні покази лічильника, коли та через який сервіс вони отримані», − повідомили в компанії.
Підключитися до сервісу дуже просто:
в стрічці пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Одеські електромережі» або перейти за прямим посиланням Viber або Telegram
слідуючи підказкам, крок за кроком пройти реєстрацію (надати номер телефону та ввести особовий рахунок.
Щоб передати покази лічильника в ДТЕК Одеські електромережі працюють дистанційні канали та онлайн сервіси. Оберіть найзручніший для вас:
IVR-меню кол-центру, натиснувши 2:
- для стаціонарних телефонів (048) 705 90 90
- для мобільних телефонів (068)-750-90 -90, (095)-750-90-90, (073) -750 -90-90
Нагадаємо, ідентифікація користувачів чат-боту відбувається за допомогою номеру особового рахунку. Якщо клієнт не пам’ятає номер особового рахунку, його можна отримати у кол-центрі компанії за телефонами - (048)-705-90-90, (068)-750-90-90, (095)- 750-90-90, (073)-750-90-90.