Для клієнтів ДТЕК Одеські електромережі працюють зручні дистанційні сервіси для передачі показів лічильника
ДТЕК Одеські електромережі створив для своїх клієнтів зручні та легкі у використанні дистанційні, в тому числі онлайн, сервіси. За їх допомогою можна легко, не виходячи з дому, передати покази лічильника, скориставшись лише інтернетом та смартфоном, планшетом, ПК або ноутбуком. Кожен сервіс працює в режимі 24/7.
Передавати покази лічильника необхідно з 30 числа поточного місяця до 3 числа наступного. Для того, щоб всі клієнти мали змогу вчасно та в зручному форматі передавати покази, в ДТЕК Одеські електромережі функціонують дистанційні канали та онлайн сервіси. Вони виключають необхідність відвідувати офіси компанії, що зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного часу.
Щоб передати покази лічильника в ДТЕК Одеські електромережі працюють наступні сервіси:
чат-бот у Viber (https://chats.viber.com/dtekodeskielektromerezhi) та Telegram (https://t.me/DTEKOdeskiElektromerezhiBot);
IVR-меню кол-центру, натиснувши 2:
- для стаціонарних телефонів (048) 705 90 90
- для мобільних телефонів (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90 ;
спеціальна форма на сайті ДТЕК Одеські електромережі;
особистий кабінет на сайті ДТЕК Одеські електромережі.
Після отримання показів лічильника оператор системи розподілу фіксує об’єми спожитої електроенергії і на основі цих даних постачальник формує платіжки до сплати. Якщо клієнт не надав вчасно інформацію, то нарахування здійснюються, виходячи із прогнозованого (середньодобового), а не фактичного об’єму споживання. Наступного місяця у розрахунковий період клієнт може передати покази та оператор системи розподілу зробить коригування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.
Вчасна фіксація та передача показів лічильника дозволить точно розрахувати кількість спожитої електроенергії, а своєчасна оплата клієнтів за отримані послуги забезпечить стабільну роботу ДТЕК Одеські електромережі, а отже – надійне та безперебійне електропостачання в Одесі та області.