Зручно та швидко: відтепер договір і на розподіл, і на постачання електроенергії можна оформити в ЦОК ДТЕК
Зручно та швидко: відтепер договір і на розподіл, і на постачання електроенергії можна оформити в ЦОК ДТЕК.
Клієнти ДТЕК Одеські електромережі можуть одночасно оформити два договори – на поставку і розподіл електроенергії. Зробити це можна в будь-якому з Центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) компанії. Послуга надається за принципом «Єдиного вікна» і допомагає клієнтам заощадити час, коли виникає потреба змінити власника за особовим рахунком.
При зверненні клієнта в ЦОК для переукладення договорів на розподіл та постачання клієнтам потрібно мати при собі наступні документи:
- паспорт
- ідентифікаційний код
- витяг на право власності на нерухоме майно.
Процес оформлення та видачі документів займає близько 30-40 хвилин.
ДТЕК Одеські електромережі нагадує, що більшість послуг компанії клієнти можуть отримати через доступні 24/7 зручні у використані канали обслуговування, в тому числі онлайн-сервіси.
Для цього цілодобово працюють дистанційні сервіси: чат-бот Viber (https://chats.viber.com/dtekodeskielektromerezhi) та Telegram (https://t.me/DTEKOdeskiElektromerezhiBot) , сайт ДТЕК Одеські електромережі, офіційні сторінки у Фейсбуці та Інстаграмі та IVR-меню кол-центру: для стаціонарних телефонів +38 (048)-705-90-90; для мобільних телефонів +38 (068)-750-90-90, +38 (095)-750-90-90, +38 (073)-750-90-90. Завдяки дистанційним каналам обслуговування, клієнтам не потрібно їхати до офісу компанії чи стояти в чергах, а можна вирішити питання онлайн, не виходячи із дому.