Подільська міська територіальна громада
Одеська область, Подільський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

 ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУХІНА ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ

Дата: 17.08.2021 09:20
Кількість переглядів: 35

                                                                           ПОВІДОМЛЕННЯ
                                  про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
                                        ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУХІНА ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім ’я та по батькові
                                                                    Код ЄДРПОУ - 2340619832
фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються
від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і
мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля
1.    Інформація про суб’єкта господарювання
юридична адреса: 66300, Одеська обл., м. Подільськ, вул. Армійська, буд. 627, кв. 4; контактний номер телефону +38 066 513 90 71
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
2.    Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи .
Планована діяльність, її характеристика.
Планованою діяльністю передбачається проведення капітального ремонту та модернізації на території існуючого паливного складу ФОП Сухіна О. М. за адресою 66302, Одеська обл., м. Подільськ, вул. Соборна, 222в.
Технічна альтернатива 1.
В рамках планованої діяльності по виконанню капітального ремонту та модернізації на території паливного складу передбачене проведення капітального ремонту залізо-бетонної обволовки 14-ті наземних резервуарів зберігання нафтопродуктів та часткова заміна бетонованих опор під резервуарами, заміна дихальних клапанів на резервуарах та встановлення рівномірів типу Site Sentinel Nano, ремонт технологічного трубопроводу системи подачі рідкого палива та насосу перекачування світлих нафтопродуктів, встановлення на ділянці заправки в автоцистерни лічильників-витратомірів з вбудованим пристроєм знімання сигналу, а також встановлення пожежної сигналізації та контуру заземлення.
Технічна альтернатива 2.
В рамках планованої діяльності при проведенні капітального ремонту розглядалась заміна 12- ті наземних резервуарів для зберігання палива на підземні, але у зв’язку з тим, що паливний склад є вже діючим об’єктом, розміщення підземних резервуарів тягне за собою значно більші фінансові затрати та супроводжується значним об’ємом земляних робіт, тому альтернатива один є більш прийнятною і більш раціональною
3.    Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Здійснення планованої діяльності передбачається на території та в межах земельної ділянки існуючого паливного складу за адресою 66302, Одеська обл., м. Подільськ, вул. Соборна, 222в. Ділянка загальною площею 0,8884 га належить ФОП Сухіна О. М. на підставі договору купівлі- продажу земельної ділянки № НМО176790 від 28.04.2017.
Ділянка паливного складу розташована в зоні комунально-складських підприємств та межує: на півночі - територія ТОВ «Котовського винзаводу»; на заході - складські приміщення, далі - територія паливного (вугільного) складу); на сході - територія ТОВ «Котовський цукровий завод»; на півдні - вільна ід забудови територія (комунальна власність). Найближча житлова забудова знаходиться на відстані близько 289 м у західному напрямку (приватна житлова забудова по вул. 8 Березня, 27А).
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Не розглядається у зв’язку зі здійсненням планованої діяльності на території та в межах існуючого паливного складу.
4.    Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Позитивний соціально-економічний вплив планованої діяльності обумовлений наданням послуг по заправці автомобілів якісним пальним, створенням додаткових робочих місць, збільшенням надходжень у місцевий та державний бюджети.
5.    Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
Паливний склад ФОП Сухіна О. М. розрахований на приймання, зберігання і заправку автомобільного транспорту бензином марки А-95 Premium, А-92 Євро та дизельним паливом.
Нафтопродукти доставляються на склад автоцистернами-паливороздатчиками. Зберігання нафтопродуктів здійснюється у 14 наземних резервуарах:
-    резервуар типу Р-25 V = 25 м3 для зберігання бензину марки А-95 Premium - 1 од.;
-    резервуар типу Р-25 V = 25    м3 для зберігання дизельного    палива - 3    од.;
-    резервуар типу Р-25 V = 25    м3 для зберігання А-92 Євро - 3 од.;
-    резервуар типу Р-45 V = 45    м3 для зберігання дизельного    палива - 1    од.;
-    резервуар типу Р-50 V = 50    м3 для зберігання дизельного    палива - 2    од.;
-    резервуар типу Р-75 V = 75    м3 для зберігання дизельного    палива - 2    од.
Резервуари укомплектовані необхідною запірною арматурою, дихальними клапанами, оглядовими пристроями. Герметичний злив палива здійснюється через зливні швидко-роз’ємні муфти і спеціальні фільтри, що запобігають попаданню механічних домішок і води в резервуари для зберігання палива. Контроль рівня палива в резервуарах проводять за допомогою електронних вимірювачів.
Заправка власного автотранспорту бензином та дизельним паливом передбачена через два автозаправочних блок-пункта контейнерного типу Р-8 за допомогою двох односторонніх паливо- розподільчих колонок марки Z 5071, кожна з яких розрахована на один заправний пістолет.
Максимальний річний обіг нафтопродуктів через паливний склад становить: бензин - 1000 м3, дизельне паливо - 2000 м3/ рік.
Територія паливного складу упорядкована, огороджена, має інженерне забезпечення, освітлення в темний час доби, виконані проїзди та майданчики із твердим покриттям.
Режим роботи - однозмінний, 5 днів на тиждень (з 8 години ранку до 17 години вечору).
6.    Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Екологічні та інші обмеження планової діяльності встановлюються згідно Законодавства України (Земельний кодекс України, Водний кодекс України, Законів України «Про охорону земель», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону атмосферного повітря», «Про відходи» та ін.) з дотриманням нормативів граничнодопустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище, санітарних нормативів, охорони праці, пожежної безпеки, радіаційного контролю, поводження з відходами, що забезпечує екологічну безпеку людей, раціональне використання природних ресурсів, додержання нормативів шкідливих впливів на навколишнє природне середовище.
Екологічні обмеження:
1.    При експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства.
2.    Викиди від стаціонарних джерел викидів повинні здійснюватися на підставі Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (у відповідності до його Умов) та не повинні перевищувати граничнодопустимі нормативи.
3.    Забір води для потреб підприємства та скиди стічних вод повинні здійснюватися при наявності Дозволу на спеціальне водокористування.
4.    Відходи, що утворюються на підприємстві в процесі виробничої діяльності, повинні передаватись іншим організаціям, згідно попередньо укладених договорів, для подальшого зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, захоронення, видалення.
5.    Акустичне забруднення не повинно перевищувати граничнодопустимі рівні шуму на межі житлової забудови.
6.    Виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів.
Санітарні обмеження:
1.    Експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними нормативними санітарно-гігієнічними нормами та правилами;
2.    Дотримання вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96);
3.    Рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі встановленої СЗЗ.
Інші обмеження:
1.    Дотримання правил пожежної безпеки. Замовник бере на себе всі зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні, захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. При цьому вплив на навколишнє середовище мінімальний і не потребує додаткових обмежень.
щодо технічної альтернативи 2 Аналогічно технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1
Реалізація планованої діяльності буде здійснюватися на території та в межах земельної ділянки існуючого паливного складу за адресою 66302, Одеська обл., м. Подільськ, вул. Соборна, 222в. Відстань до найближчої житлової забудови повинна відповідати ДСП 173-96 «Про затвердження Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів». Згідно додатком №6 ДСП 173-96, розмір санітарно-захисної зони для видаткових та базисних складів кам'яного вугілля, торфу, дров, легкозаймистих та паливних рідин становить 100 м. щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається у зв’язку зі здійсненням планованої діяльності на території та в межах існуючого паливного складу. Санітарно-захисна зона витримана.
7.    Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Планована діяльність буде здійснюватися на території та в межах земельної ділянки існуючого паливного складу, будівництво додаткових об’єктів не планується, отже реалізація планованої діяльності не потребує здійснення інженерної підготовки і додаткового захисту території. щодо технічної альтернативи 2 Аналогічно технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1
Відсутні.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається у зв’язку зі здійсненням планованої діяльності на території та в межах існуючого паливного складу.
8.    Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1
Клімат і мікроклімат: планована діяльність не призведе до змін клімату та мікроклімату; Повітряне середовище: джерелами утворення забруднюючих речовин на період експлуатації об’єкта будуть дихальні клапани наземних резервуарів зберігання палива та дві паливороздавальні колонки. Перевищень граничнодопустимих концентрацій забруднюючих речовин на межі нормативної санітарно-захисної зони (СЗЗ) та житлової забудови не очікується
Водне середовище: — утворення господарсько-побутових та зливових стоків в процесі експлуатації паливного складу; з урахуванням впровадження організаційно-технічних та природоохоронних заходів - вплив характеризується як екологічно-допустимий;
Геологічне середовище: не впливає. Додаткове розширення території та вплив на геологічне середовище не передбачається;
Рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: об’єкти природно-заповідного фонду в районі розташування відсутні. Вирубка зелених насаджень не передбачається;
Утворення відходів: відходи, що утворюватимуться на підприємстві, передбачається збирати і складувати у спеціально відведених місцях з подальшим вивезенням згідно до укладених договорів;
Навколишнє соціальне середовище (населення): позитивний вплив завдяки діяльності підприємства з надання послуг по заправці автомобілів якісним пальним, створенню додаткових робочих місць, збільшенню надходжень у місцевий та державний бюджети;
Навколишнє техногенне середовище: не впливає.
Шум: межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах майданчика паливного складу та нормативної СЗЗ та не перевищуватиме допустимих значень.
Ґрунт: при експлуатації об’єкта вплив можливий у випадку настання аварійної ситуації. щодо технічної альтернативи 2
Повітряне середовище: джерелами утворення забруднюючих речовин на період експлуатації об’єкта згідно технічної альтернативи 2 будуть дихальні клапани 14-ті підземних резервуарів зберігання палива та дві паливороздавальні колонки’.
Інші джерела та види можливого впливу на довкілля аналогічно технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1
Здійснення планованої діяльності в межах відведеної земельної ділянки не спричинить значного негативного впливу на оточуюче середовище та здоров’я населення. щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається.
9.    Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
Об'єкт планованої діяльності відноситься до другої категорії видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля
- абз. 2, п. 4, ч. 3, ст. 3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» (поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше);
10.    Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)
Підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля немає.
11.    Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності з ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
12.    Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля, тому
підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
1.    Підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
2.    Проведення громадського обговорення планованої діяльності;
3.    Аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, іншої інформації;
4.    Надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого пп.3 п.12;
5.    Врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у цій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.
13.    Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть унікальний реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень та пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розмішені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14.    Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Висновок з оцінки впливу на довкілля; Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря
стаціонарними джерелами,
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля ”)
що видається Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації.
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15.    Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації, 65107, м. Одеса, вул. Канатна, 83; тел. (048) 728-34-58; e-mail: ecolog@odessa.gov.ua; контактна особа - начальник відділу оцінки впливу на довкілля, земельних ресурсів, біоресурсів та заповідної справи управління охорони та раціонального використання природних ресурсів Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора