Подільська міська територіальна громада
Одеська область, Подільський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

І Н Ф О Р М А Ц І Я про роботу Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров‘я Подільської міської ради Подільського району Одеської області за 1 півріччя 2021 року

Дата: 08.07.2021 15:16
Кількість переглядів: 360

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про роботу Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров‘я  

Подільської міської ради Подільського району Одеської області  за 1 півріччя 2021 року

 

Управління грошових виплат і компенсацій та персоніфікованого обліку пільгових категорій

Відділ грошових виплат і компенсацій

      Спеціалістами Приймальні з питань призначення усіх видів державної допомоги у звітному періоді:  

*прийнято 4345 осіб територіальної громади, які звернулися у Приймальню за призначенням різних видів державної соціальної допомоги та житлової субсидії, та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів, призначення і виплати різних видів державних соціальних допомог, компенсацій  та житлової субсидії;

*видано 876 повідомлень про результати призначення державної допомоги та житлової субсидії;

*одержувачам державної допомоги видано 715 довідок про одержані ними доходи;

*видано 27 посвідчень особам з інвалідністю, які перебувають на обліку департаменту і одержують державну допомогу замість пенсії.

       Згідно постанови Кабінету Міністрів України №211 від 11.03.2020 року «Про запобігання поширенню на території України корона вірусу COVID-19» в період дії карантину прийом громадян Подільської територіальної громади проводиться з дотриманням карантинних вимог, організовано безпечний прийом громадян за попереднім записом по телефону. Звернення громадян приймаються також на електронну пошту Департаменту або через веб-сайт Міністерства соціальної політики України.

       На виконання вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій» від 17.11.2020 року № 1009, розпорядження Кабінету Міністрів України «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Одеської області» від 12.06.2020 року № 720-р, була створена Подільська міська територіальна громада, до складу якої увійшли села Липецьке, Олександрівка, Казбеки, і відповідно протягом січня місяця 2021 року від управління соціального захисту населення Подільської РДА здійснено передача-прийом 479 діючих особових справ одержувачів державних допомог, компенсацій та житлових субсидій вказаних трьох сіл для подальшого нарахування зазначених виплат.

 

       Згідно Положення про порядок призначення житлових субсидій, яке затверджене постановою КМУ від 21.10.1995 року №848 (зі змінами), нарахована субсидія на оплату житлово-комунальних послуг і придбання твердого палива і скрапленого газу у готівковій  і безготівковій формі:

 у січні 2021 року 3793 сім’ям на загальну суму 5346,3 тис.грн., з яких:

- 4896,2 тис.грн. коштів субсидії 3547 громадянам нараховано у готівковій формі,

- 450,1 тис.грн. коштів субсидії 246 громадянам нараховано  у безготівковій формі  через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк». Середній розмір субсидії у січні складає 1674,90 грн.;

у лютому 2021 року  нарахована  субсидія 3174 сім’ям на суму 3937,5 тис.грн., з яких:

- 3540,6 тис.грн. коштів субсидії 2934 громадянам нараховано у готівковій формі,

- 396,9 тис.грн. коштів субсидії 240 громадянам нараховано  у безготівковій формі  через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк». Середній розмір субсидії у лютому складає 1240,54 грн.;

у березні 2021 року нарахована субсидія 3313 сім’ям на суму 4952,1 тис.грн., з яких:

- 4571,5 тис.грн. коштів субсидії 3062 громадянам нараховано у готівковій формі;

- 380,6 тис.грн. коштів субсидії 251 громадяну нараховано  у безготівковій формі  через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк». Середній розмір субсидії у березні місяці складає  1494,76 грн.

у квітні 2021 року нарахована субсидія 3269 сім’ям на суму 3196,4 тис.грн., з яких:

- 2940,7 тис.грн. коштів субсидії 3035 громадянам нараховано у готівковій формі;

- 255,7 тис.грн. коштів субсидії 234 громадянам нараховано  у безготівковій формі  через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк». Середній розмір субсидії у квітні місяці складає 977,81 грн.

у травні 2021 року нарахована субсидія 276 сім’ям на суму 168,0 тис.грн. у готівковій формі, середній розмір субсидії у травні місяці складає 608,83 грн.

у червні 2021 року нарахована субсидія 1631 сім’ї на суму 1158,8 тис.грн. у готівковій формі, середній розмір субсидії  складає 710,50 грн.

Нараховано всього житлових субсидій за 6 місяців 2021 року на суму 18759,1 тис.грн.

 

      У січні 2021 року субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу за 2020 рік  по зверненням громадян у грудні 2020 року призначено 8 сім‘ям, яким нараховано коштів на суму 32,3 тис.грн.     

       За призначенням субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу на 2021 рік звернулося 357 сімей громади, з них призначено  - 311 сім‘ям, яким нараховано коштів субсидії на суму 1385,6 тис.грн. 

      За призначенням субсидій  у звітному періоді звернулись  1586 сімей та для встановлення їх права на призначення житлової субсидії були надіслані запити для отримання інформації: про забезпеченість комунальними послугами - до підприємств міста, що надають комунальні послуги;  про доходи - до  Державної податкової служби України; про доходи у вигляді пенсій та сплату єдиного податку - до  Пенсійного фонду України.

      На підставі отриманих відповідей на запити субсидія призначена  547 сім‘ям, з яких 162 сім‘ям –  в грошовій безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на спеціальні особисті рахунки в АТ «Ощадбанк» для виплати субсидій. АТ «Ощадбанк» здійснює переказ коштів на рахунки управителів багатоквартирного будинку, об’єднань та виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між АТ «Ощадбанк» та житлово-комунальними підприємствами.       

          

     На виконання Закону України «Про верифікацію та моніторинг державних виплат»324-IX від 03.12.2019 року спеціалістами Департаменту у звітному періоді була  проведена перевірка по 712 особовим справам одержувачів субсидії та державної допомоги, які були виявлені та надіслані Міністерством фінансів України для перевірки достовірності інформації, що визначена законодавством для призначення, нарахування або здійснення державних виплат і впливає на визначення права на отримання та розмір таких виплат, а також виявлення невідповідності даних у автоматизованих інформаційних системах, реєстрах, базах даних. У ході перевірки справ були виявлені своєчасно не задекларовані заявниками відомості  про набуття права власності на  житлові приміщення, транспортні засоби, земельні ділянки у 15 осіб. Виплата субсидії і державної допомоги таким особам призупинені і відповідно проводиться робота по поверненню коштів незаконно отриманої субсидії і допомоги до державного бюджету.

 

      Одержувачів різних видів державної допомоги станом на 01.07.2021 року значиться на обліку департаменту  2977 осіб,  яким нарахована допомога на суму 37 030,0 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.

      Згідно із Законом України “Про державну допомогу сім‘ям з дітьми” від 21.11.1992 року №2811-XII (зі змінами) до відділу грошових виплат і компенсацій звернулися у звітному періоді 649 сімей з дітьми, з яких призначена державна допомога 526 сім‘ям, в т.ч. 122 особам призначена допомога при народженні дитини.

      На обліку перебувають одержувачі допомоги сім‘ям з дітьми – 1290 осіб,  які одержують допомогу на  1473 дитини, а саме:

*допомога у зв’язку з вагітністю та пологами                                   -  80 жінок,

*допомога  при народженні дитини                                                    -  870 осіб на 917 дітей,

*допомога при усиновленні                                                                 -   2 особи на 2 дитини,   

*допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування  -  66 опікунів  на 80 дітей,

*допомога  на дітей  одиноким матерям                                            -  258 матерів на 459 дітей,

*тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються

  від сплати  аліментів                                                                          -  14 осіб на 15 дітей.

Нарахована державна допомога сім’ям з дітьми у звітному періоді та виплачена одержувачам допомоги  на суму 11847,0 тис.грн. 

 

      Постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року № 744  з 1 вересня 2020 року введена в дію програма «Монетизація одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка». Розмір грошової компенсації  становить 5763 грн.

За призначенням компенсації протягом поточного року звернулись 70 осіб, які не отримали речовий «пакунок малюка». Перерахування коштів на спеціальну картку «Приватбанку» станом на 01.07.2021 року здійснено 67 одержувачам грошової компенсації на суму 404,5 тис.грн.

 В нашому місті карткою «пакунок малюка» можливо розрахуватися за придбання дитячих товарів у мережі магазинів «EVA», в магазині дитячих товарів «Малиш» і аптеках або в будь-якому інтернет-магазині дитячів товарів, вказаних на сайті Мінсоцполітики.

    

        За призначенням державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім‘ях, відповідно до постанови КМУ №250 від 13.03.2019 року «Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім‘ям», протягом звітного періоду звернулися 13 багатодітних сімей, яким призначена допомога на 14 дітей віком до 6 років у розмірі 1700 грн. на кожну дитину.   

На обліку перебувають 199 багатодітних сімей, які одержують виплати на 244 дитини. 

Нарахована і проведена виплата допомоги за звітний період на загальну суму 2116,3 тис.грн.    

 

     Згідно постанови КМУ №68 від 30.01.2019 року «Деякі питання надання послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» проводиться відшкодування вартості послуги «муніципальна няня»  у вигляді щомісячної адресної компенсаційної виплати одному з батьків дитини до трьох років. Станом на 01.07.2021 року перебуває на обліку та отримує компенсацію на догляд 1 особа за 1 дитину віком до трьох років. Нарахована компенсація у звітному періоді на суму 10,7 тис.грн.

     

     Згідно з Законом України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам віком до 18 років” № 2109-111 від 16.11.2000 року звернулися за призначенням допомоги у звітному періоді батьки 11 дітей з інвалідністю віком до 18 років та 3 особи з інвалідністю.

Перебувають на обліку та одержують державну допомогу  477 осіб:  батьки 169 дітей з інвалідністю та 308 повнолітніх осіб з інвалідністю.

Проведено подовження виплати допомоги  31 особі з інвалідністю на підставі медичних довідок МСЕК.

Допомога на поховання особи з інвалідністю виплачена 2 особам у сумі 19,3 тис.грн.  

Нарахована та виплачена допомога  на суму 6649,5 тис.грн.

 

       Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” №1768-111  від 01.06.2000 року (зі змінами) у звітному періоді звернулись 577 сімей, з них призначено допомогу 434 малозабезпеченим сім‘ям.  Одержують допомогу станом на 01.07.2021 року  381 малозабезпечена сім‘я, в яких виховуються 849 дітей, з яких 116 сім‘ям  в яких виховується 451 дитина,  є багатодітними (троє і більше дітей). Нарахована та виплачена допомога за звітний період на суму 9752,1 тис.грн.

 

       Згідно Постанови Кабінету Міністрів України “Про допомогу на догляд за інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу” № 1192 від 02.08.2000 року (зі змінами) протягом звітного періоду звернулися 75 осіб, з яких 69 особам призначено допомогу на догляд за психічно хворими.

Одержують допомогу на догляд за психічно хворими на 01.07.2021 року 63 особи.

Нарахована та виплачена допомога на догляд  на суму 779,6 тис.грн.   

 

       Згідно постанови Кабінету Міністрів України ‘‘Про затвердження порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги‘‘ № 558 від 29.04.2004 року у звітному періоді проведено подовження виплати компенсації непрацюючим фізичним особам, які постійно надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги,  39 особам на підставі їх звернень з необхідними документами.

Зняття з виплати компенсації здійснено  20 особам з різних причин (смерть, виїзд, працевлаштування та ін.)

Отримують компенсацію станом на 01.07.2021 року 102 особи.      

Нарахована та виплачена компенсація на загальну суму 182,6 тис.грн.

 

        Згідно постанови Кабінету Міністрів України ‘‘Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі‘‘ № 859 від 23.09.2020 року у звітному періоді звернулися 32 особи, що надають соціальні послуги по догляду на непрофесійній особі, з яких 21 особі призначена компенсація. Отримують компенсацію станом на 01.07.2021 року 23 особи, яким нарахована і виплачена компенсація на суму 179,3 тис.грн.

 

       Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” № 1727-IV від 18.05.2004 року у звітному періоді звернулися за призначенням державної допомоги вперше 12 осіб з інвалідністю, з яких 7 особам призначено допомогу.

Подовження виплати допомоги особам з інвалідністю проведено 23 особам з інвалідністю на підставі медичних довідок МСЕК.  

     За призначенням державної соціальної допомоги дитині померлого годувальника звернулися 8 осіб, яким призначена допомога на 8 дітей. Подовження виплати проведено 4 особам на 4 дітей.

     За призначенням допомоги на догляд одиноким особам старше 80 років у звітному періоді звернулися  43 особи, з яких допомога на догляд призначена  39 громадянам. На 01.07.2021 року одержують допомогу 43 особи  в розмірі 707,60 грн. щомісячно.

    Допомогу на догляд одержують 4 малозабезпечені особи з інвалідністю І групи (підгрупи А і Б).   

Всього перебувають на обліку та одержують державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, і надбавку на догляд  на звітну дату 254 особи.

     Також, 7 особам виплачена допомога на поховання осіб, із числа одержувачів державної соціальної допомоги, в сумі 24,8 тис.грн.

Нарахована та виплачена державна допомога у звітному періоді на суму 2445,5 тис.грн.

          

       Перебувають на обліку 4 непрацюючих працездатних осіб, яким призначена згідно постанови Кабінету Міністрів України № 832 від 26.07.1996 року щомісячна компенсація по догляду за інвалідом 1 групи та похилою особою, якій виповнилось більше 80 років. Компенсація за звітний період нарахована  на суму 0,9 тис.грн. за рахунок коштів державного бюджету.

 

       Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату» №1098 від 27.12.2017 року у звітному періоді звернулися за   подовженням виплати тимчасової допомоги 26 осіб, подовжена виплата компенсації 23 особам.

Перебувають на обліку як одержувачі вказаної допомоги станом на 01.07.2021 року 52 особи.

Нарахована та виплачена державна соціальна допомога у звітному періоді за рахунок коштів  державного бюджету у загальній сумі 474,1 тис.грн.

 

       Згідно Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» Будинку сімейного типу «Лелека», Будинку сімейного типу «Благодать», Будинку сімейного типу «Відкрите серце» і  Будинку сімейного типу «Промінь надії» та  3 прийомним сім’ям у звітному періоді нарахована державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам на загальну суму 1632,8 тис.грн. та перераховано для сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове  державне соціальне страхування за непрацюючих прийомних батьків до ПФУ в сумі 79,2 тис.грн.

 

      Згідно постанови Кабінету Міністрів України  «Про виплату одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати – героїня» №268 від 28.02.2011 року на підставі Указів Президента України  нараховано і виплачено  грошову винагороду 3 матерям на суму 68,1 тис.грн.     

 

      Згідно постанови КМУ №509 від 01.10.2014 року «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» на обліку станом на 01.07.2021 року перебувають 54 сім‘ї  переселенців, в яких значиться 96 осіб: 40 працездатних осіб, 22 пенсіонера, 5 інвалідів і 29 неповнолітніх дітей.

      Родинам та одиноким особам, які були взяті на облік як внутрішньо переміщені особи, відповідно до постанови КМУ №505 від 01.10.2014 року «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг», проводиться виплата щомісячної адресної допомоги. Так, станом на 01.07.2021 року на обліку перебуває  30 одержувачів грошової допомоги, у складі сімей яких 48 осіб, і яким у звітному періоді нарахована та виплачена допомога на суму 290,6 тис.грн.     

 

      Відповідно до постанови КМУ № 185 від 08.04.2015 року «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби» за рахунок коштів державного бюджету нарахована одноразова матеріальна допомога 15 військовослужбовцям, звільненим з строкової служби, на суму 117,2 тис.грн.    

 

      З метою контролю за цільовим використанням бюджетних коштів головними державними соціальними інспекторами у звітному періоді здійснено 1202 перевірки достовірності інформації, яка подається громадянами для призначення різних видів державної допомоги. 

     Проведено 186 обстежень  матеріально-побутових умов проживання претендентів на призначення усіх видів державної допомоги, за результатами яких складені акти та прийняті рішення щодо надання допомоги.

    Направлено запит до Подільського центру соціальних служб для сімей  з метою проведення обстеження матеріально-побутових умов проживання 9 сімей, цільового використання коштів допомоги при народженні дитини – 225 сімей.

     Згідно наданої інформації Подільським центром зайнятості відповідно до постанови КМУ №454 від 04.07.2017 року стосовно дотримання безробітним працездатним членом малозабезпеченої сім’ї законодавства про зайнятість-сприяння своєму працевлаштуванню  та  припинення реєстрації як безробітної особи, яка включена до складу малозабезпеченої сім’ї, перевірені 930 осіб, які перебувають на обліку в центрі зайнятості, як такі, що шукають роботу. В результаті перевірки згідно пункту 25 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям здійснено припинення виплати допомоги 8 сім‘ям, як таким, що порушили законодавство у частині сприяння своєму працевлаштуванню.

     На міську комісію із соціальних питань підготовлені документи на 161 сім‘ю, з яких по питанню призначення житлової субсидії  -   111 сімей,  нарахування  пільги за фактичним місцем проживання –  50  сімей пільговиків. В ході роботи міської комісії прийнято позитивне рішення по 157 особам, відмовлено у задоволені заяв громадян міста по 4 справам.

 

 

 

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій

 

      На виконання постанови КМУ №117 від 29.01.2003 року «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги» у Департаменті створено автоматизований банк даних для забезпечення єдиного державного обліку громадян, які мають право на пільги, згідно з законами України. Так, на пільговому обліку департаменту станом на 01.07.2021 року перебувають:

   141   особа з інвалідністю внаслідок війни

   848   учасників бойових дій, в т.ч. 709 учасників бойових дій в АТО/ООС

   120   учасників війни

   146   сімей загиблих та померлих ветеранів війни

   605   ветеранів військової служби, ветеранів МВС та членів їх сімей

   204   постраждалих від аварії на ЧАЕС

 2547   ветеранів праці

 2068   дітей війни 

      1    жертва нацистських переслідувань       

   173   багатодітні сім‘ї, в яких виховується 614 дітей

     19   сільських педагогів на пенсії

       9   сільських медиків на пенсії

 1723   особи з інвалідністю внаслідок загального захворювання та з дитинства

    47   дітей з інвалідністю віком до 18 років

  

       Спеціалістами відділу протягом звітного періоду було прийнято 860 осіб територіальної громади, які звернулися з питань надання пільг різним категорія населення, та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів. Прийнято від громадян 90 заяв з необхідним пакетом документів для призначення пільги вперше. По питанням надання пільг та перебування на обліку видані 272 письмових довідок.  Протягом звітного періоду спеціалістами відділу надано  737 консультацій в телефонному режимі з питань монетизації пільг, надання санаторно-курортного лікування, пільг на житлово-комунальні послуги у зв’язку зі зміною у 2021 році розміру податкової соціальної пільги.  

       

      На виконання вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій» від 17.11.2020 року № 1009, розпорядження Кабінету Міністрів України «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Одеської області» від 12.06.2020 року № 720-р, була створена Подільська міська територіальна громада, до складу якої увійшли села Липецьке, Олександрівка, Казбеки, і відповідно протягом січня місяця 2021 року від управління соціального захисту населення Подільської РДА здійснено передача-прийом  349 особових справ пільгового контингенту населення вказаних трьох сіл  для подальшого нарахування і виплати усіх видів пільг, на які особи мають право згідно законодавства України нашим Департаментом.

 

       З 01.10.2019 року набрав чинності Порядок надання пільг на оплату ЖКП у грошовій формі, затверджений постановою КМУ №373 від 17.04.2019 року «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі», відповідно до якого змінився механізм надання та розрахунку громадянам пільг. Відповідно до вимог Порядку виплата розрахованої суми пільги здійснюється за двома механізмами:

- у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на спеціальні рахунки  в АТ «Ощадбанк»;

- у готівковій формі шляхом перерахування коштів на особисті банківські рахунки або за допомогою відділень «Укрпошти».

Нараховано пільгу за січень 2021 року на оплату житлово-комунальних послуг 2122 особам на загальну суму 2225,6 тис.грн., з яких:

- у готівковій формі нараховано коштів для надання пільги 1219 особам на суму 1544,2 тис.грн.;

- у безготівковій формі  нараховано коштів для надання пільги 903 особам на суму 681,4 тис.грн. через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк».  

Нараховано пільгу за лютий 2021 року на оплату житлово-комунальних послуг 2123 особам на загальну суму 1839,6 тис.грн., з яких:

- у готівковій формі нараховано коштів для надання пільги 1247 особам на суму 1283,0 тис.грн.;

- у безготівковій формі  нараховано коштів для надання пільги 876 особам на суму 556,6 тис.грн. через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк».  

Нараховано пільгу за березень 2021 року на оплату житлово-комунальних послуг 2114 особам на загальну суму 2288,8 тис.грн., з яких:

- у готівковій формі нараховано коштів для надання пільги 1276 особам на суму 1623,0 тис.грн.;

- у безготівковій формі  нараховано коштів для надання пільги 838 особам на суму 665,8 тис.грн. через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк».  

Нараховано пільгу за квітень 2021 року на оплату житлово-комунальних послуг 2094 особам на загальну суму 1488,5 тис.грн., з яких:

- у готівковій формі нараховано коштів для надання пільги 1273 особам на суму 1071,8 тис.грн.;

- у безготівковій формі  нараховано коштів для надання пільги 809 особам на суму 416,7 тис.грн. через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк».  

 Нараховано пільгу за травень 2021 року на оплату житлово-комунальних послуг 2659 особам на загальну суму 923,9 тис.грн., з яких:

- у готівковій формі нараховано коштів для надання пільги 1211 особам на суму 578,6 тис.грн.;

- у безготівковій формі  нараховано коштів для надання пільги 1448 особам на суму 345,3 тис.грн. через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк».

Нараховано пільгу за червень 2021 року на оплату житлово-комунальних послуг 2344 особам на загальну суму 899,5 тис.грн., з яких:

- у готівковій формі нараховано коштів для надання пільги 1249 особам на суму 608,4 тис.грн.;

- у безготівковій формі  нараховано коштів для надання пільги 1095 особам на суму 291,1 тис.грн. через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк».     

Нараховано  всього пільг на ЖКП за 6 місяців 2021 року на суму 9665,9 тис.грн.

 

     За звітний період до відділу звернулися 37 осіб для забезпечення протезно-ортопедичними виробами (протези, ортопедичне взуття та інше) та засобами реабілітації (крісла-візки, милиці, палиці та інше), яким видано 145 направлень  відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, затвердженого постановою КМУ від 05.04.2012 року №321 (зі змінами). На всі види засобів реабілітації 100% введені особисті дані до Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), який знаходиться в мережі Інтернет.

      За рахунок коштів державного бюджету у звітному періоді забезпечено:

- 9 осіб протезно-ортопедичними виробами на суму 960,0 тис.грн.;

- 6 осіб засобами реабілітації на суму 43,0 тис.грн.;

- 3 особи засобами пересування (крісла колісні) на суму 102,1 тис.грн.;

- 1 особа післягарантійним ремонтом крісел колісних на суму 12,1 тис.грн.;

- 2 особи протезами молочної залози на суму 4,7 тис.грн.;

- 3 особи ортопедичним взуттям на суму 18,9 тис.грн.

      З 1 червня 2021 року набрав чинності оновлений Порядок забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 року № 321. Відповідно до цього Порядку до Одеського Обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів передано 269 справ осіб з інвалідністю для подальшого забезпечення технічними засобами реабілітації.

     За червень місяць прийнято 4 заяви з необхідним пакетом документів від осіб з інвалідністю та направлені захищеним каналом електронного зв´язку до Одеського Обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів.

            

       У звітному періоді видані 2 санаторно-курортна путівки (учаснику бойових дій та особі з інвалідністю) в підвідомчий санаторій Міністерства соціальної політики.

      2 дитини з інвалідністю були направлені до реабілітаційних установ м. Одеси (ТОВ «KIND» та ООБФРДІ «Майбутнє») за кошти державного бюджету на суму 41,0 тис.грн.               

 

      Видані пільгові посвідчення:

* пільгових посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни  - 12

* пільгових посвідчень сім‘ям померлих ветеранів - 1

* пільгових талонів на проїзд у залізничному транспорті - 7   

 

       Відповідно до обласної комплексної програми соціальної підтримки населення на 2021-2023 роки «Соціальний захист населення в Одеській області», затвердженої рішенням Одеської обласної ради від 24.12.2020 року № 38-VIII, направлені 133 справи для отримання матеріальної допомоги (стипендії) за рахунок обласного бюджету до КУ «Одеський обласний центр реабілітації змішаного типу для інвалідів і дітей інвалідів «Стратегія життя», з них:

- 33 справи осіб з інвалідністю внаслідок війни (АТО);

- 13 справ на дітей осіб з інвалідністю внаслідок війни (АТО);

- 14 справ на сім’ї загиблих, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою;

- 10 справ на сім’ї загиблих військових, які брали участь в бойових діях у Республіці Афганістан;

- 10 справ на сім’ї загиблих (померлих) учасників АТО;

- 7   справ на осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій (Друга світова війна); 

- 45 справ на осіб постраждалих від аварії на ЧАЕС;

- 1   справа на 100-річну особу.

       До Дня Перемоги  відповідно до Закону України «Про статус ветеранів  війни, гарантії їх соціального захисту» та Закону України «Про жертви нацистських переслідувань» та постанови Кабінету Міністрів України № 325 від  08.04.2021 року «Деякі питання виплати разової грошової допомоги, передбаченої Законами України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і "Про жертви нацистських переслідувань» у квітні - червні 2021 року проведена виплата одноразової грошової допомоги 797 ветеранам війни на суму 1275,8 тис.грн., а саме:

   * 13 особам з інвалідністю внаслідок війни 1 групи у розмірі 4421 грн. на суму 57,5 тис.грн.;       

   * 92 особам з інвалідністю внаслідок війни 2 групи у розмірі 3906 грн. на суму 359,3 тис.грн.;    

   * 15 особам з інвалідністю внаслідок війни 3 групи у розмірі 3391 грн. на суму 50,9 тис.грн.;

   * 386 учасникам бойових дій у розмірі 1491 грн. на суму 575,5 тис.грн.; 

   * 154 сім‘ям загиблих та померлих ветеранів війни у розмірі 966 грн. на суму 148,8 тис.грн.;

   * 137 учасникам війни та жертвам нацистських переслідувань у розмірі 612 грн. на суму 83,8 тис.грн. 

 

       Компенсаційних виплат особам постраждалим від аварії на ЧАЕС за кошти державного бюджету у звітному періоді нараховано на суму 190,7 тис.грн., виплачено компенсацій на суму 179,5 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік 27,6 тис. грн.), заборгованість по виплаті компенсацій складає 38,8 тис.грн.      

      За рахунок коштів державного бюджету виплачена одноразова матеріальна допомога 7 особам з інвалідністю на суму 6,2 тис.грн.

      Відповідно до цільової програми соціальної підтримки населення Одеської області виплачено:  

- компенсація на пільгове медичне обслуговування постраждалим від аварії на ЧАЕС на суму 67,9 тис.грн.;

- відшкодування витрат на поховання інвалідів війни і учасників бойових дій перераховано підприємствам по наданню ритуальних послуг 5 особам на суму 45,1 тис.грн.; 

- компенсація на бензин та на транспортне обслуговування нарахована та виплачена 29 особам з інвалідністю на суму 7,0 тис.грн., заборгованість по виплаті компенсації  відсутня.

     За рахунок коштів  місцевого бюджету виплачено:

- на поховання непрацюючих працездатних громадян 15 особам на суму 25,6 тис.грн.;

- адресна матеріальна допомога мешканцям громади виплачена 655 особам на суму 748,2 тис.грн.;

- компенсація за пільгове перевезення громадян  пільговим автобусом  на суму 1949,9 тис.грн.;

- пільги  на  послуги зв‘язку  на суму 24,9 тис.грн.;

- компенсація за пільговий проїзд на залізничному транспорті на суму 390,3 тис.грн.;

- забезпечення та організація інформування населення з питань соціального захисту на суму 7,4 тис.грн.

 

      03.02.2021 року в приміщенні виконавчого комітету відбулося засідання міської комісії для розгляду питань, пов’язаних з виплатою грошової компенсації за належні для отримання житла деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членам їх сімей. За порядком денним розглядалося питання, пов’язане з перерахунком грошової компенсації для отримання житла деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а саме особам з інвалідністю внаслідок війни, які звернулися за компенсацією у 2019 році та її не отримали у 2020 році.   

      08.02.2021 року  проведено засідання комітету забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, на якому були підведені підсумки роботи за 2020 рік та затверджено план роботи на 2021 рік.

      09.03.2021 року директор Депортаменту та начальники відділів управління грошових виплат і компенсацій та персоніфікованого обліку пільгових категорій провели зустріч з мешканцями с. Липецьке у рамках робочої поїздки. На зустрічі обговорювалися питання надання пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги, тверде паливо, скраплений газ, забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю та розглядалися інші питання соціальної сфери.

      10.03.2021 року в приміщенні КЗ Центр надання соціальних послуг «Родина» начальники відділів управління грошових виплат і компенсацій та персоніфікованого обліку пільгових категорій провели робочу нараду з соціальними працівниками, які обслуговують мешканців сіл Липецьке, Олександрівка та Казбеки. Присутні на нараді обговорили основні проблеми, які виникають в роботі та шляхи їх вирішення.

      12.03.2021 року спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій прийняла участь у засіданні з представниками громадських організацій «Подільська міська організація української спілки ветеранів Афганістану «Воїнів-Інтернаціоналістів», «Союз Чорнобиль України» в Одеській області, «Спілка учасників бойових дій антитерористичної операції «Честь і Слава». На засіданні були висвітлені питання щодо надання пільг на житлово-комунальні послуги, забезпечення санаторно-курортним лікуванням, психологічною реабілітацією за рахунок державного бюджету та ін.

      12.03.2021 року начальники  відділів управління грошових виплат і компенсацій та персоніфікованого обліку пільгових категорій  прийняли участь в засіданні колегії Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської обласної державної адміністрації у форматі відео-конференції. На колегії були розглянуті питання роботи органів соціального захисту області за 2020 рік.

      31.03.2021 року в приміщенні виконавчого комітету Подільської міської ради відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних з виплатою грошової компенсації за належні для отримання житла деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членам їх сімей. За порядком денним розглядалися питання, пов’язані з призначенням грошової компенсації для отримання житла деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а саме особам з інвалідністю внаслідок війни, які звернулися за компенсацією у 2021 році.   

      18.05.2021 року в приміщенні КЗ Центр надання соціальних послуг «Родина»  проведена робоча нарада з соціальними працівниками, які обслуговують мешканців громади, які потребують обслуговування на дому. Присутні на нараді обговорили питання надання пільг та субсидій, основні проблеми, які виникають в роботі та шляхи їх вирішення.

      11.06.2021 року начальники управлінь Департаменту провели виїзну зустріч з мешканцями с.Олександрівки, у ході якої обговорювалися питання надання державної допомоги, субсидій, пільг  та розглядалися інші питання соціальної сфери.

      25.06.2021 року проведена селекторна онлайн нарада під головуванням  Міністра соціальної політики України Лазебної М.В., на якій обговорювалися проблемні питання соціального захисту населення.

                       

Управління сімейної політики, охорони здоров’я та медичного забезпечення

Відділ сімейної політики

 

     На виконання Закону України від 07.12.2017 року № 2229-VІІ «Про запобігання та протидію домашньому насильству», постанови КМУ від 22.08.2018 року № 658 «Про затвердження  порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі», Подільським районним управлінням поліції ГУНП в Одеській області до Департаменту направляються повідомлення щодо виявлення фактів вчинення насильства в сім’ях громадян громади. По кожному повідомленню проводиться аналітична робота та направляються матеріали для проведення соціальної роботи відповідними службами. Із зазначеними сім’ями проводиться індивідуальна профілактична робота фахівцями із соціальної роботи Подільського міського центру соціальних служб  і  спеціалістами служби у справах дітей.

     За звітний період спеціалістами відділу зареєстровано 118 повідомлень стосовно сімей/осіб, в яких вчинено насильство: з них 102 – стосовно жінок, 3 – стосовно дітей, 13 - стосовно чоловіків. Із загальної кількості зареєстрованих повідомлень  113 - надійшло від поліції, 5 - надійшли від приймального відділення  лікарні.

     Підготовлено та затверджено наступні рішення та розпорядження «Про створення мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, затвердження її складу та положення», «Про роботу з попередження насильства в сім’ї та протидії торгівлі людьми на території м. Подільська за 2020 рік», «Про затвердження складу та положення  координаційної ради з питань дітей, сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі, протидії  торгівлі людьми при виконавчому комітеті Подільської міської ради Подільського району Одеської області», «Комплексна програма із запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі, забезпечення гендерної рівності, протидії торгівлі людьми на період до 2023  року на території Подільської міської територіальної громади». Проведено 2 засідання координаційної ради з питань дітей, сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі, протидії  торгівлі людьми при виконавчому комітеті Подільської міської ради Подільського району Одеської області.

      Відповідно до покладених завдань забезпечується виконання Закону України «Про протидію торгівлі людьми», постанов КМУ від 23.05.2012 року № 417 «Про затвердження Порядку встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми» та від 22.08.2012 року № 783 «Про затвердження порядку взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми» та інших нормативно-правових актів в цій сфері. Протягом звітного періоду вищезазначених фактів не виявлено.

Прийнято участь  у дводенному навчанні онлайн-майстерні з моніторингу та оцінки виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, Мир, Безпека».

      Відповідно до Закону України  «Про оздоровлення та відпочинок дітей»  від 04.09.2008 року № 375-VI  у Подільській міській територіальній громаді розпочато роботу щодо організації та проведення оздоровчої кампанії у 2021 році. Підготовлено та затверджено рішення Подільської міської ради від 10.02.2021 року №48-І «Про затвердження програми оздоровлення та відпочинку дітей Подільської міської територіальної громади на 2021-2023 роки».

      Розпорядженням Подільського міського голови затверджено заходи щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей  Подільської міської територіальної громади влітку 2021 року. З метою належної організації оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки за рахунок бюджетних коштів проводиться робота по оновленню єдиної бази даних дітей, які потребують особливої уваги та підтримки.

       Відповідно до наказу Міністерства соціальної  політики розпочалась оздоровча кампанія 2021 року за рахунок державного бюджету. Направлено 12 дітей пільгових категорій до дитячих центрів «Артек», «Молода гвардія» за кошти державного бюджету.

      Згідно Закону України «Про соціальні послуги» від 17.01.2019 року № 2671-VIII до Департаменту у звітному періоді для отримання соціальних послуг звернулося 133 особи, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, в тому числі КЗ Центр надання соціальних послуг «Родина» відділенням соціального обслуговування вдома - 94 осіб, пункт прокату засобів реабілітації – 9 особи, відділення підтриманого тимчасового перебування – 2 осіб, відділення геріатричного стаціонарного догляду – 3 особи на платній основі, 1 особа – безоплатно, відділення соціально-психологічної допомоги сім’ям та особам, які зазнали вплив війни – 24 осіб.  До відділення соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями та раннього втручання звернулись 3 особи за послугою амбулаторного відвідування та 8 осіб за послугою раннього втручання.

Проведено 8 засідань комісії з соціальних питань, на якому розглядалися питання взяття на обслуговування КЗ Центр надання соціальних послуг «Родина» відділенням соціального обслуговування вдома громадян громади, що мають рідних, які повинні забезпечити догляд і допомогу, але як виняток можуть звільнятись від плати. Відповідно до прийнятих рішень відділом сімейної політики підготовлені листи та направлення на обслуговування.

      У зв’язку із створенням Подільської міської територіальної громади та приєднанням сіл Липецьке,  Олександрівка і Казбеки проведена робота щодо визначення потреби у наданні соціальних послуг КЗ Центр надання соціальних послуг «Родина» відділенням соціального обслуговування вдома.

      Згідно Закону України «Про соціальні послуги» від 17.01.2019 року № 2671-VIII та відповідно  постанови КМУ від 01.06.2020р. №587 «Про організацію надання соціальних послуг» до Департаменту у звітному періоді для отримання соціальних послуг звернулося 11 осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах з потребою у наданні послуги соціального супроводу Подільським міським центром соціальних служб, опрацьовано на надано відповідні направлення.

       На виконання Закону України «Про соціальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг», відповідно до наказу директора Департаменту проведено зовнішню оцінку якості соціальних послуг, які надаються на території Подільської міської територіальної громади Комунальним закладом Центр надання соціальних послуг «Родина», Подільським міським центром соціальних служб, Подільським міським соціальним гуртожитком для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування.

       З метою посилення соціального захисту малозабезпечених верств населення громади розроблено проект та затверджено  рішення Подільської міської ради від 10.02.2021 року № 47-І «Про затвердження цільової програми соціальної підтримки населення Подільської міської територіальної громади на 2021-2023 роки». Протягом звітного періоду вносились зміни та доповнення до зазначеної програми.

     Наказом директора Департаменту затверджено план заходів щодо діяльності установ та закладів соціального захисту  громади в осінньо-зимовий період 2020-2021 років. Протягом звітного періоду надзвичайних ситуацій не виникало.

      На виконання  постанови КМУ від 01.06.2020 року № 515 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2017 року № 877 «Про затвердження Порядку та умов надання у 2020 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа», у поточному році продовжується робота щодо належного використання сум компенсацій перерахованих на рахунки осіб, з числа дітей, позбавлених батьківського піклування для придбання житла. У 2020 році з державного бюджету для надання грошової компенсації  виділено 1154,95 тис.грн. для придбання 3 квартир/будинків, придбано 1 квартиру для особи з числа дітей, позбавлених батьківського піклування.

      Відповідно до постанови КМУ від 23.09.2020 року № 859 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі» проведена робота щодо підтвердження факту спільного проживання з особою, якій надаються соціальні послуги, та догляд за нею. Протягом звітного періоду складено 10 актів, порушень не виявлено.

     Отримано 17 запитів від Подільського міськрайонного відділу філії Державної установи «Центр пробації» в Одеській області щодо отримання відомостей про обвинуваченого, стосовно якого надійшла ухвала суду щодо складання досудової доповіді та щодо осіб, які мають звільнитися з установи виконання покарання.

      Згідно розпорядження міського голови «Про створення мобільної бригади для по-квартирного (по-дворового) обходу одиноко проживаючих осіб похилого віку та осіб з інвалідністю І групи», до складу мобільної бригади увійшли представники Департаменту, КЗ центр надання соціальних послуг «Родина»; Подільського міського центру соціальних служб; ГО «Подільська організація ветеранів України», якою з метою визначення потреб та реагування на звернення проведено 10 обстежень.

                                   Відділ з охорони здоров’я та медичного забезпечення

               

       Відповідно до покладених завдань відділом забезпечується виконання постанови КМУ від 25.11.2020 року №1180 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», проводиться моніторинг щодо орієнтовної кількості жінок, які стоять на обліку у жіночій консультації та планують народити дитину. Станом на 01.07.2021 року кількість вагітних жінок, які взяті на облік в жіночій консультації, складає 211 осіб. Відповідно направлено потребу у придбанні необхідної кількості натуральної допомоги «пакунків малюка» до Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської ОДА.

      За 6 місяців 2021 року в пологовому будинку народилися 204 дитини.  Під час виписки дитини протягом звітного періоду пологовим будинком видано 68 «пакунків малюка». Станом на 01.07.2021 року пологовий будинок  не забезпечений  «пакунком малюка», очікується надходження допомоги від ЮНОПС. У разі відсутності допомоги у пологовому будинку - породіллі звертаються до структурних підрозділів соціального захисту населення за місцем проживання.

      На підставі наказу Міністерства охорони здоров’я від 19.03.2018 року №503 та затвердженого Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та форми декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, відділом проводиться моніторинг підписаних декларацій про вибір лікаря який надає первинну лікарську допомогу. Станом на 01.07.2021 року «Центром первинної медико-санітарної допомоги Подільської міської ради Подільського району Одеської області» підписано 30652 декларації. Процент підписаних декларацій відносно до зареєстрованого населення складає 70,1%.

      На виконання п.2 розділу I додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки» для забезпечення технічними засобами та виробами медичного призначення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю відповідно постанови КМУ від 03.03.2009 року №1301 зареєстровано 2 договори з 2 фармацевтичними компаніями про відшкодування витрат на 2021 рік. Підготовлено 2 додаткові угоди з фармацевтичною компанією. За звітний період опрацьовано 5 звітів про відпущені технічні засоби аптеками міста. Перевірено відповідність кількості відпущених технічних засобів до виписаних рецептів та подано на відшкодування. Загальна кількість рецептів складає 188 на суму 281,2 тис.грн.

     Спеціалістами відділу проводиться робота з обліку осіб, які відповідно індивідуальної програми реабілітації мають право на забезпечення виробами реабілітації за рахунок бюджету територіальної громади. Станом на 01.07.2021 року на обліку відділу перебуває 59 осіб. Ведеться постійний моніторинг індивідуальних програм реабілітації.

      З метою дотримання законодавства у сфері надання медичних послуг протягом звітного періоду було здійснено відвідування 5 осіб, що перебувають на обліку відділу охорони здоров’я та складено акти визначення потреб осіб з інвалідністю, де надано рекомендації у поновленні індивідуальних програм реабілітації. 

     На виконання п.3 розділу I додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки» для забезпечення лікарськими засобами пільгової категорії населення відповідно постанови КМУ від 17.08.1998 року №1303 зареєстровано 2 договори з 2 фармацевтичними компаніями, про відшкодування витрат на 2021 рік. Підготовлено та зареєстровано 2 додаткові угоди з фармацевтичною компанією. Станом на 01.07.2021 року на обліку відділу перебуває 40 осіб. За звітний період опрацьовано 5 звітів про відпущені препарати аптеками міста. Перевірено відповідність кількості відпущених упаковок до виписаних рецептів та подано на відшкодування. Загальна кількість рецептів складає 116 на суму 95,7 тис.грн.

      На виконання п.4 розділу I додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки» передбачено забезпечення хворих у разі амбулаторного лікування, лікарськими засобами за рецептами, які відпускаються з оплатою 50% їх вартості, зареєстровано 2 договори з 2 фармацевтичними компаніями про відшкодування витрат на 2021 рік. За звітний період опрацьовано 2 звіти про відпущені препарати аптеками міста. Перевірено відповідність кількості відпущених упаковок до виписаних рецептів та подано на відшкодування. Загальна кількість рецептів складає 7 на суму 230 грн. 

      На виконання п.5 розділу I додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки» для пільгового забезпечення медикаментами та виробами медичного призначення учасників АТО у разі їх амбулаторного лікування, зареєстровано 2 договори з 2 фармацевтичними компаніями про відшкодування витрат на 2021 рік. За звітний період опрацьовано 2 звіти про відпущені препарати аптеками міста. Перевірено відповідність кількості відпущених упаковок до виписаних рецептів та подано на відшкодування. Загальна кількість рецептів складає 2 на суму 115 грн. 

       На виконання п.12 розділу I додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки» для забезпечення адаптованими молочними сумішами дітей, народжених ВІЛ-інфікованими матерями зареєстровано 1 договір з 1 фармацевтичною компанією про відшкодування витрат на 2021 рік. За звітний період опрацьовано 1 звіт про відпущені молочні суміші аптеками міста. Перевірено відповідність кількості відпущених упаковок до виписаних рецептів та подано на відшкодування. Загальна кількість рецептів складає 1 на суму 924 грн.

      На виконання п.5 розділу II додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки» з метою відшкодування вартості обстеження методом комп’ютерної томографії за рахунок коштів територіальної громади зареєстровано 1 договір з  діагностичним центром на 2021 рік. Підготовлено 2 додаткові угоди для подальшої співпраці. За звітний період опрацьовано 7 звітів про проведені діагностичні дослідження методом комп’ютерної томографії. Перевірено відповідність проведення досліджень до «Порядку проведення та відшкодування вартості обстеження методом комп’ютерної томографії за рахунок коштів міського бюджету». Загальна кількість досліджень складає 919 на суму 735,2 тис.грн.

       На виконання п.6 розділу II додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки» з метою відшкодування вартості безоплатного зубопротезування пільгових категорій громадян, за рахунок коштів територіальної громади, зареєстровано 1 договір з стоматологічною поліклінікою на 2021 рік. Спеціалістами відділу видано направлення 6 особам на безоплатне зубопротезування.

      На виконання п.8 розділу II додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки» для забезпечення препаратами інсуліну пацієнтів, що потребують інсулінотерапії за життєвими показаннями відповідно постанови КМУ від 23.03.2016 року №239 «Деякі питання відшкодування вартості препаратів інсуліну» зареєстровано 1 договір з 1 фармацевтичною компанією про фінансування витрат попереднього періоду. З 01.02.2021 року забезпечення препаратів інсуліну здійснюється на договірній основі між мережею аптек та обласним ендокринологічним центром.

      З метою урахування особливостей організації робочого процесу в умовах епідемії хвороби (COVID-19) та вжиття необхідних заходів для зменшення ризиків виникнення і поширення коронавірусної хвороби,  ведеться моніторинг осіб, яким амбулаторно підтверджено діагноз та з підозрою на захворювання. Станом на 01.07.2021 року за інформацією «Центру первинно медико-санітарної допомоги Подільської міської ради Подільського району Одеської області» загальна кількість осіб складає 2856 осіб, із них 6 осіб захворіли повторно.

     З метою дотримання законодавства та реалізації державної політики у галузі охорони здоров’я, врегулювання питання безоплатного та пільгового забезпечення медичними послугами мешканців Подільської міської територіальної громади,  підготовлено проект рішення про внесення змін до рішення Подільської міської ради Подільського району Одеської області  від 23.02.2020 року № 17-I «Про затвердження міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки», подано на розгляд постійним депутатським комісіям та затверджено на сесії Подільської міської ради Подільського району Одеської області.

      На виконання повноважень відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення спеціалістами здійснено перевірку 1 фармацевтичного закладу міста, щодо забезпечення, відповідно до законодавства, пільгових категорій населення лікарськими засобами та виробами медичного призначення в межах виділених асигнувань. В ході перевірки порушень не виявлено. Виявлені зауваження виправлені в робочому порядку.

     На виконання повноважень п.23 Порядку та умов реалізації пілотного проекту «Монетизація одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» у 2020-2021 роках» затвердженого постановою КМУ  від 29 липня 2020 року № 744, спеціалістами відділу, з метою порушення питання у зверненні на гарячу «урядову лінію»,  було здійснено вихід до міської аптеки, яка визначена закладом торгівлі відповідно до договору приєднання виконання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка». В ході візиту з’ясовано: порушення немає, заявнику надані роз’яснення.      

     25.05.2021 року спеціалістом відділу було прийнято участь в XII в міжнародному медичному форумі, що відбувався у виставкому центрі «КиївЕкспоПлаза». Складовою формою була участь у конференції «COVID-19- глобальний виклик медицині та суспільству. Уроки. Висновки. Можливості для національної системи медобслуговування» та науково-практична конференція з міжнародною участю «Фінансове забезпечення охорони здоров’я України». Відвідано виставку сучасного медичного та лабораторного обладнання, техніки, інструментарію та витратних матеріалів.

     З метою акцентування уваги суспільства до інфекційних хвороб на офіційному сайті виконавчого комітету розміщено статтю «Ботулізм - небезпечне захворювання!»

     На особистому прийомі та в телефонному режимі протягом звітного періоду прийнято 60 громадян та надано роз’яснення з питань, що належать до повноважень відділу.

         

            Відділ організаційно-правового забезпечення та автоматизованої обробки інформації

 

     Відділом протягом звітного періоду проведено роботу по укладанню договорів на 2021 рік. Так з початку року в Департаменті укладено 34 договори, які завізовані та зареєстровані відділом. Серед укладених договорів: про відшкодування вартості ліків, в т.ч. інсуліну, медичних та технічних засобів для таких категорій населення як інваліди I, II груп, онкохворі, учасники бойових дій (АТО/ООС), про відшкодування вартості пільгових перевезень, відшкодування витрат на поховання, відшкодування витрат на санаторно-курортне лікування пільговиків тощо.

      В судах на розгляді станом на 01.07.2021 року перебуває  6 позовних заяв про стягнення переплати державних коштів на суму 6,2 тис.грн. На виконанні відділу державної виконавчої служби  перебувають 6 виконавчих листів на суму 15,7 тис.грн. Всього примусово стягнуто за рішеннями суду 8,6 грн.

    Протягом звітного періоду до Департаменту надійшла 21 позовна заява, Департаментом подано 1 позовну заяву. Своєчасно та якісно підготовлені процесуальні документи по поданим позовам.

     Начальником відділу прийнято участь у 9 судових засіданнях суду першої інстанції, де розглядались питання визнання недієздатними та встановлення опіки над повнолітніми недієздатними особами.

 

      На виконання ЗУ «Про звернення громадян» протягом 6 місяців поточного року підготовлені детальні відповіді громадянам міста на 138 звернень, що надійшли на Урядову «гарячу лінію», на 234 письмових звернень на ім’я директора Департаменту та на 24 звернення, що надійшли від вищестоящих органів («телефон зворотного зв’язку», особистий прийом міського голови тощо). Окрім того, відділом підготовлено 4 відповіді на інформаційні запити громадян та на 1 депутатське звернення.    

   

     Протягом звітного періоду були підготовлені та розміщенні на сторінці Департаменту в соціальній мережі Fecebook  58 інформаційно-роз‘яснювальних статей та виступів.

 

 

Директор Департаменту                                                                          А.А. Перепелиця

 

08.07.2021 року

 

Вик. Клюшкіна О.А.,

тел. (04862) 3-00-34

 

 

 

  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора