Подільська міська територіальна громада
Одеська область, Подільський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Основні завдання та функції

Дата: 03.06.2021 10:20
Кількість переглядів: 422

Основні завдання та функції

Основними завданнями центру є:

- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

 Центром забезпечується надання адміністративних послуг згідно з переліком адміністративних послуг, визначеним Законом України «Про адміністративні послуги».

 Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, визначається міською радою.

 Час прийому суб’єктів звернень у центрі встановлюється відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та закріплюється Регламентом центру.

Керівник центру відповідно до завдань, покладених на центр:

- здійснює керівництво роботою центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності центру;

- організовує діяльність центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи центру;

- координує діяльність адміністраторів та інших працівників центру, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

- організовує інформаційне забезпечення роботи центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

- сприяє створенню належних умов праці у центрі, вносить пропозиції міській раді щодо матеріально-технічного забезпечення центру;

- розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність  адміністраторів;

- виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та Положенням про центр.

Основними завданнями адміністратора є:

- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.

- прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних».

- організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання.

- здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.

- надання адміністративних послуг за рішенням міської ради.

- видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

- розгляд справ про адміністративні правопорушення та складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

- виконання інших завдань, передбачених чинним законодавством.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора